середа, 28 листопада 2012 р.

Секрет про інтернет-сцикунів

     Я в курсі, що багатьом це й так може бути відомо, але собі зізнаюсь, що лише зараз сукупно побачив проблему соц. мереж і головну біду, якою мене це явище дратує. Насамперед, треба зробити уточнення про те, що винні то не самі соц. мережі, як інструмент комунікації (професійної, чи любительської), а користувачі. Тут ситуація схожа з телебаченням, яке звинуватили в усьому чому лише можливо. Нині ж страшенно модно ненавидіть телебачення, яке утім, за великим рахунком, взагалі нічого поганого нікому не зробило. Аби було ще зрозуміліше - перфоратором можна викрутить дірку в стіні, а можна у голові сусіда, що дістав. Перфоратор чудово впорається з обома поверхнями, бо за своєю природою - він хлопець, що треба, і лише користувач вирішує на що таку залихвацьку природу буролобого направити.
    Так от соц. мережі за своєю природою теж кльова штука і такою б залишалася, якби до неї не дібралися граблі (які дехто називає руками) користувачів. Так от моє головне відкриття в тому, що незалежно від інтелектуально-ерудитного вмісту мозку користувачів, усі вони поділяються на інфонаркоманів і нормальних пацанів-дєвчьонок. Наркомани, це ті, хто свідомо, чи позасвідомо раз на добу, а потім і частіше, обов'язково мусять сказати щось в "ефір". Як правило, це щось - повна хуйня. І це цілком природньо, бо регулярно видавати "нехуйню" може ... Я не знаю хто - тільки Лєо Мессі. Це - єдина стабільно-нехуйова людина, що мені відома.
  Суть наркоманства в тому, що дифузуючи духовно в соц. мережу (будь-яке інтернет співтовариство) користувач приховано стає заручником дибілогонки дибілоінформації. Періодами, я захожу в те, чи інше інет. товариство і метафорично бачу таку картину: велика зграя людей стоять в колі один навпроти одного і плюють в центр кола. Результат їхньої діяльності - це купа "харчків", але це по факту, а самі користувачі вважають, що результат їхньої діяльності - це прекрасне, кришателво чисте гірське озеро з прозорою водою, мирними плаваючими барвистими рибками і інншою необхідною атрибутикою. Але, нагадаю, в реальності однотипні харчки (іноді трохи відмінного кольору, густини, і т.д., але харчки!). Ясєнь пєнь, що іноді видаються перли і справді класні, оригінальні пости, але восновному срань, яка цікава тільки самому користувачу, його бабусі, або "елєктарату", що відлайкають і покаментять, бо а) повні кретини, б) ті хто лайкає лише для того, щоб і йому лайкнули. Останні , до речі, категорія взагалі унікальних дибілів, яким треба серйозно пролікуватися.

Мене б вся ця тема не напрягала, якби я був вмілим юзером і вмів серед купи цього лайна знаходити те, заради чого я пролистую стрічку новин і оновлень. Але знайти ніхуя не можна і тільки тому, що є такі от наріки, які не уявляють свого життя без того, щоб не врубити собі у вени пост в інтернеті. В ім'я чого така частота? Бабос все одно на інет. популярності від реклами зрублять одиниці - то яка ж мотивація? Мені не ясно ващє. Ясно тільки, що я респектую тим, хто вміє посцикать і змиритись з тим, що про це знає тільки він сам і унітаз, і ця інформація залишиться між ними двома, а не осяде розкішним постом в інтернет просторі, забризкуючи очі, нам, чесним, скромним, маленьким юзерам. 

8 коментарів:

  1. Жень, пробрав твій пост.
    Я теж якось зараз особливо сприймаю мережу. На свою голову і роботу собі знайшла, що навіть не дозволяє вдень комп вимикати... постійно щось десь пишу, лайкаь, пости пишу - і комусь від цього щось має змінитися)головне в це вірити)))))
    Тільки що запостила "котика" і прочитала потім твої роздуми. Яксоь весело стало і якось безпорадно)))

    ВідповістиВидалити
  2. Ну що тут сказати, знову згадалася цитата нашого улюбленого Подеревянського:

    - Дивись, татуню, я знайшла гандона. Він зовсім цілий, зроблений в Ганконзі. З його сріблястих пелюстків, як перли Стікають сльози росяні яскраві…
    -Не перли то, то малахв'я вонюча! Це концентрація тих виблядків поганих, Шо повзають, як блядські мандавошки по аглицькій землі.

    ВідповістиВидалити
  3. Юль, а я шо - я маленький, скромний юзер, якого кумарять котики))
    Саш, да, метр, як завжди, точний. Точний і Сочний.

    ВідповістиВидалити
  4. А як на цьому сайті поставить лайк?))

    ВідповістиВидалити
  5. )) Слава Богу ніяк, здається. Тільки "аткамєнтіть" можна. І дати ссилку на те, де я після цього маю шось "аткамєнтіть")

    ВідповістиВидалити
  6. Ну з приводу ТБ
    ВОно звісно нікому нічого поганого не зробило, але й хорошого те ж. Це якщо брати українське ТБ, яке на 90% забито дешевими шоу, які взагалі невідомо на кого розраховані.Тим паче, про яке взагалі ТБ можна говорити в нас час хуткого інету коли потрібний тобі фільм або серіал можна скачати за лічені хвилини і спокійно подивитись у зручний тобі час без всілякої реклами.

    ВідповістиВидалити
  7. Я говорив про ТБ - не лише як ретранслятор програм, а ы як ынструмент ъх виготовлення. Я дякую ы обожнюю кылька каналыв (нап. Дискавері) які роблять супер якісні і дуже побтрібні телепрограми. На українському ТВ теж, мабуть, буваю непогані програми.

    ВідповістиВидалити

Коментувати