вівторок, 27 листопада 2012 р.

Проста історія

В квартирі навпроти моєї живе дід, який постійно блукає навколо нашого будинку. Сьогодні я звернув увагу як він дивиться на дорогу, що йде від будинку. Думаю, що дід, може, дивився насправді на те в якому стані квітнику будинків вздовж дороги, але мені дуже хотілось вірити, що він дивився саме на дорогу.
Подумалось, що було би круто зняти фільм про діда, який зважився на дорогу, замість того, щоб чахнути у себе вдома. Але вже через 40 секунд, на етапі, коли я обдумував зав'язку, згадав, що такий фільм уже є. Та й не один. Я знаю таких два - один "Пока не сыграл в ящик" - модний і розкручений. Мабуть, і хороший, але, на мій смак, є куди краща картина, яка зветься "Sraight story" від Девіда Лінча. 
 Любов'ю до Лінча в наш час модно прикрашати свій кутюрний образ манєрного інтєлігєнта (а ще любов'ю до всяких там Камю, Далі і т.д.), але при конкретизації цієї любові завжди звучать "Малхоланд Драйв", "Дюна", "Человек-слон", а про "Просту історію" мало хто знає взагалі. Я вважаю - не "парядак" - маєете знати. Знати про фільм, який би я дуже хотів зняти.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Коментувати