понеділок, 14 січня 2013 р.

Це смішно, чи я ідіот?

Скажіть чесно - що думаєте про це відео і чи вам смішно? Мені просто до сверблячки цікаво чому мені так смішно? Чи було би мені так само смішно якби це казав Петросян, а не цей чувак зі стружкою під носом? Чи було би мені смішно, якби йшлось про нєволосатих грузінов, а не про нємодних нєгрів? Тому повторюсь вам смішно? Чому, як думаєте, що творить гумор у цьому випадку? Я розумію, що з прагматичного погляду смішно тому, що тема є абсурдною відносно подачі. Але розумію, що "нєваласатиє грузіни" мене б так не повеселили. Чи я ідіот і це не смішно взагалі?





3 коментарі:

  1. потому-что он выглядит как человек из прошлого, затрагивая те темы которые не являются актуальными,и никого не волнуют в наши дни.)
    академический юмор

    ВідповістиВидалити
  2. Якшо чесно - для мене він має більш ніж сучасний, цілком трендовий вигляд. Зараз таких називають, хіпстери, по-моєму. Та й в наші дні нікого нічого "не волнует" - то я би не сказав, що тут є академічність. Але дякую вам за думку.

    ВідповістиВидалити
  3. Як на мене, то непогана пародія на журналістські матеріали "ні про шо". Схема накатана: хоч про негрів, хоч про китайців чи бурундучків толкай речь. І не надто розумний, а тим більше неуважний слухач/глядач/читач розвішає вуха на вашу лапшу.... Велком, нездари, говоріть "ні про шо", саме для цього потрібна журналістика… Автору відео респект.

    ВідповістиВидалити

Коментувати