вівторок, 16 жовтня 2012 р.

Тобі, дибіл-піарщик!


Ніщо так не милить око як політичні прапори і особливо палатки. Забембалело скажено, що раз у 2 роки моє затишне місто перетворюється на обриганський базар, де в хаотичному порядку стоять підарастичні палатки. Ну чому б не виділить одну територію, де б усі ці мудовзвони могли виставлять свої пілотки, ой помилився) - палатки і махати прапорами. А окремі дибілоідні партії, у яких баблом вже, мабуть, навіть не підтираються, таке відчуття, що кількість палаток збільшується в геометричній прогресії. При чому ця партія взагалі, здається, створена тільки для того, що вбить у мені любов до божественного синього кольору.
Ну кому нахуй треба ваші палатки? Я серйозно? Ну чого ви такі тупі і не можете вигадати якийсь більш-менш дієвий вплив на аудиторію, який би не уродував моє і без того не "ажвродливе місто"?. Я розумію, що робити добрі справи ви не можете принципово - на сраці у кожного накарбовано - я доктор зло, але ж хоч лихі справи робіть зі смаком. Зі смаком блядь. 

1 коментар:

Коментувати