середа, 10 жовтня 2012 р.

Як швидко і дешево перевірити своє здоров'я


Якось в 12 весен у синього лантуха, що теліпається на перекладині, тривалий час трималася температура. Не висока температурка 37,5 не більше, але вона трималась близько року. В мене дуже класні батьки і вони зводили мене до всіх лікарів, до яких тільки можна було від знахарок до суперсучасників. Кожен лікар смоктав з батьків кошти на свої "правильні" ліки, але температура не падала. Я пив купу всякого різного від отрубів до страшенно дорогого бджолиного пилку.   Згадуючи той час, досі не можу згадати чи дійсно мене щось турбувало. Але кожен лікар, до якого ми ходили, знаходив цілий вінок(і не весільний, а інший зі стрічечкою)) хвороб. Особливо мені запм'яталась якась суперсучасна (на той момент) комп'ютерна діагностика, яка в буквальному сенсі витошнила кількаметровий папірець з перерахуванням  відхилень мого здоров'я. Мамі звісно було не дуже добре від довжини того листка, але я вже тоді запідозрив якусь хуйню з усіма цими діагностиками.

З часом температура нормалізувалась. Нормалізувалась поступово, а тому ніхто досі не знає допомогли в тому лікарі, чи не лікарі). Але я вже тоді зробив висновок, що до лікарів (окрім специфічних оглядів, типу онко і т.д.) ходити тупо і єдиний спосіб часто і ефективно перевіряти стан свого здоров'я - це фізичні навантаження. Я маю два показники - на зайву вагу і функціонування всякої лобуди пов'язаної з кровообігом - ну там всякі серце, печінка і т.д.: підтягування і біг 3 км. Нормативі взяті від ліхтарика і я не стану посилатись на модних нині "англійськиз вчених", але мені допомагає. Так от я усього лише маю легко пробігти 3 км і підтягнутись мінімум 10 разів. Якщо я цього зробити не можу:
а) я лайно і слабак і мені треба терміново тренуватись;
б)якшо після тренувань показники не покращуються - я маю не нормальні відхилиння в здоров'ї і тоді вже треба йти до людей в білих латах.

Звісно кожний організм має свої нормативи. У когось коефіцієнт відношення ваги до сили в нетренованому стані може бути більшим, а в когось меншим. Тому раджу кожному мужику перевірити себе. Тим паче зробити це легко - жердина є майже в кожному дворі: вийшли раненько, доки мурашки сплять, вилізли на жердинку - раз, два - зіскочили і чесно дали собі відповідь лантух ви поліетиленовий, чи все ж міцний тряпчаний?
Всім миру і доброго здоров'я. 

1 коментар:

Коментувати