середа, 11 липня 2012 р.

Хешер!

Хешер
    Я дуже давно не бачив хорошого кіно. Сам винен, але так вже трапилось, що коли чимось захоплююсь - контролювати процес не можу; і от результат за останні три роки мого тотального захоплення кіно я переглянув найдостойніші фільми, які народили світлі розуми людства, в період з початку 70-х і до сьогодні. Більшість з найдостойніших переглядав не 2 і навіть не три рази. Часом доходить до маразму і такі фільми, як "Володар кілець", "Большой куш", "Форест Гамп", "Страх и ненависть в Лас-Вегасе", "Крим. чтиво" я переглядав не менше 10 разів..
     Тому можна собі уявити рівень моєї радості, коли все ж вдається наштовхнутись на щось, чого я випадково не побачив... О! "Хешер"! Розсусолювать не буду, бо не бачу сенсу в рецензіях на кіно й фотографії, як не бачу сенсу в тому, щоб, наприклад, вчити бойові мистецтва по книзі, чи дивитись порнуху, не насмілюючись на справжній секс, чи не грати в футбол, аби не порвати кросівки і т.ін. Але дещо все таки скажу. Цей фільм для тих, хто не сцить малобюджетного кіно і здатен зжерти майже дві години часу навколо здавалося б давно збитих і зрозумілих, може, навіть президенту нашої країни, тем. 
      Тим хто не сцить і хто вміє бути відкритим для кіно зі скаженими кінематографічними нутрощами... Тим, хто не боїться понівичити свою "білюсіньку" душонку об світлу чорнуху. О! Це те що я так давно шукав. Дякую, блядь, авторам за створений шедевр. 

4 коментарі:

  1. Привіт, Женя
    В мене сьогодні паршивий настрій, але ось я прочитала пост на Рагулях з лінком на ваш ютюбівський ролик. І подивилась фб і цей блогспот. Це неймовірно кльово! У вас чудове почкття гумору, підпишуся на все, що "видає" ваша команда. Дякую.
    Віра

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віро, я не в курсі, що таке "Рагуль", (по-моєму чув це слово, коли бував в Зх. Україні), але радий, що він нас з вами звів.

      Видалити
  2. оце так сюрприз.. а мені здалося, що ви, можливо, один з загадкових авторів в них на сайті www.ragu.li
    вони вас відрекламували:)

    Віра

    ВідповістиВидалити
  3. Проглянув сайт із задоволенням) Про фільм, правда, посту не знайшов, але то не суттєво. Тепер і сам буду туди навідуватись).

    ВідповістиВидалити

Коментувати