вівторок, 10 липня 2012 р.

У мене така дивна біда - вонючий сусід.

У мене така дивна біда - вонючий сусід.
        Так вже трапилось, що зараз я живу в будинку, який мій друг Женька Соловйов називає дуже просто "Гето". В цьому будинку дійсно чимала кількість "не успішних" в загально прийнятому сенсі людей - алкоголіки, наркомани, напівбомжі, ночами іноді бігають мухоловки, але я все одно дуже люблю свій будинок і район.
        Та й взагалі я невибагливий мешканець, вже розповідав здається, що навіть живучи на Митниці , з батьками, в досить благополучному будинку, навпроти нас жив сусід-алкоголік Фєдя. Коли він напивався - його мамі доводилось йти до нас проситись ночувати. Моя мама по своїй натурі дуже добра людина і кожного разу впускала до нас цю досить літню жінку. Внаслідок чого мені доводилось ночувати в одній кімнаті з незнайомою бабусею. Я це довго терпів, а потім просто в один день Фєдя став першим значно дорослішим за мене чоловіком, до якого я застосував фізичну силу. Утім, це трапилось років через три після періодичних ночей з бабусею-сусідкою... Отже, як розумієте, я не дуже брезгливий до сусідського оточення.
        Але зараз під мною живе сусід який їбануться як воняє! Ні він не "погано пахне", і навіть не "тхне" - він ЇББануться як воняє!!! І кожен хто завітає до мене в особливо теплі годинки дня переконається, що я підібрав досить м"які слова для опису рівня вонючості.
      Комусь все це може здатися комічним, але мене ситуація ставить в глухий кут - я не знаю, що робити.( А не знати що робити - значно гірше ніж навіть робити дурницю, погодьтесь?)

        Відлупцювати людину за те, що вона страшенно тхне? - не в моїх правилах. Крім того, навіть якщо мені це надасть короткочасне задоволення - проблеми це не вирішить. Зараз я мушу працювати вдома - піднавалилось монтажів і ще деякої роботи, але я третю годину сиджу і шукаю вирішення... Кожен новий вдих мої досить чутливі рецептори запаху змушують мозок відволікатись від роботи - на вирішення ситуації з цією хуйнею (перепрошую, з неприємним запахом).

       Бризкати освіжувачами повітря я не можу, бо від природи не терплю дешевих штучних запахів - ніколи не користувався дезіками і парфумами, та й взагалі змішавшись з запахом сусіда будь-яка "морская свєжесть", чи "лєсноє утро" перетвориться у взагалі пекельну суміш.

      До всього, ще й домішується моя природня гіперрецептивність (не знаю чи існує таке слово в науковій практиці), але воно якнайкраще характеризує особливість мого організму: суть цього явища на конкретному прикладі полягає в тому, що окрім інформації з рецепторів про запах, мій мозок дістає з загашників пам"яті ще й інформацію про те, що таке запах... А запах - це ніщо інше як мікрочастинки певної речовини, які розноситься в повітрі від випаровування і інших суміжних процесів. Тобто, якщо ви , гуляючи, відчуваєте запах мертвого гіпопотама - це значить, що до вас в ніс залітають малесенькі шматочки мертвого гіпопотама.

     Але ж блядь від мертвого гіпопотама можна відійти подалі, або й взагалі закопати його, чи згодувати вічноголодним мурахам, а сусіда мого згодувати мурахам я не можу. Не можу з кількох причин - по-перше, перед цим сусіда треба буде вбити, а я не хочу потрапити за грати і пояснювати тамтешнім вбивцям за яку хуйню я став їхнім сусідом, а по-друге, мурахи елементарно пошлють мене в бермудську сраку з такою їжею, як мій вонючий сусід.

Що робити? Я насправді не знаю.

10 коментарів:

  1. Артеме, а крізь що до тебе потрапляє артоматіще сусіда??? Звісно, я не бачу жодного так би мовити "тверезого" рішення проблеми, окрім закупорити двері і відчинити навстіж вікна.. Іще один варіант - хлоркою обсипати ЙОГО двері і все, що пов'язано з сусідом (якщо ситуація - це повний аллєс, то я б і весь поверх би затрусила хлоркою). Або доместосом чи іншої фігнею з "ароматом" хлорки. І дезинфікує, і запах вбиває. Та й, може, і сусіда також))

    ВідповістиВидалити
  2. Чомусь мене не звати Артемом, хоча це і не принципово. Річ то в тім, що сусід живе поверхом нижче і запах несеться з балкону..

    ВідповістиВидалити
  3. Жека, тобі просто потрібно з ним поговорити. Можливо навіть спершу через пляшку. Вона судячи з усього дужче змусить його прислухатись. Пізніше доведеться певно ще говорити, але то буде пізніше і тоді ти знатимеш причину такої ситуації

    ВідповістиВидалити
  4. Скиньтесь подъездом на клининговую службу, хай продезенфицируют

    ВідповістиВидалити
  5. цей запах заважає лише тобі?

    ВідповістиВидалити
  6. Взагалі громадській спокій можна нарушати не тільки гучною музикою, але і сморідом. Тому тут все дуже просто - пишешь заяву в мєнтовку, вони його попереджують, потім повторну, але колективну, з підписами мешканців будинку, і тоді вже вони мають прийняти заходи запобігання порушенню громадського спокою...

    ВідповістиВидалити
  7. Невідомо чого ця людина смердить і що з нею, може хвора, може байдуже, бо життя не вдалося може ще щось.... Людяність ніхто не відміняв, спробуй поговорити з ним, запропонувати допомогу, в кінці кінців є спецслужби, що завжди тобі допоможуть...

    ВідповістиВидалити
  8. Ні це не хвороби - це алкоголь, тютюн, 23 річна немитість і все. Запах досить простої природи - кожний хто був у бомжепритулках гарно знає як там пахне).

    ВідповістиВидалити

Коментувати