пʼятниця, 22 червня 2012 р.

Крім Олі і млинців на фестивалі були і інші люди. Більше того - людей було багато і вони були дуже різними (я в курсі, що сполучати слова "дуже" і "різні" не можна, але як ще пояснити настільки "різношерстну" публіку - уявлення не маю..) Було круто.



 Вокаліст гурту Roller Genoa зі своєю дівчиною після виступу.
 Сподіваюсь правильно написав назву гурту, бо парні образяться.
А це відомий черкаський фотограф Сергій Тимошенко, який
насміхається над можливістю матриці Canona 50D
і Fugi X100 ))
Режисер програми "Саунд Че" Вова Савчук - дуже класна
і працьовита людина.









Оці дуже приємні хлопці - по-моєму, взагалі гості з далекого Масатчусецу,
чи іншої резервації. У дитинстві, пам"ятаю, мріяв бути схожим на індіанця)
А цей чувак намагався з усіх сил сфоткатись з Ольою на витянутій руці
і я зглянувся на його муки - вирішив допомогти). Розумію, його - колись в 1961, по-моєму, для мене Оля теж здавалась недосяжною зіркою, це вже потім у 1980 , здається, вона зшила рукава моєї улюбленої кенгурушки)


А тут Оля з чуваком, який хоче вірити, щовін дуже схожий на Мобі.
Вова Савчук явно з цим не погоджується..)

Його рокнрольнічіство Костя Доброцький.

Червоні кєди Кості Доброцького, які я підозрюю у магічних властивостях..

Тінь від мужика, який мріє мати подібні кєди з магічними властивостями.

А це просто рєбята.

Згадую: "Оля, а ти мама?" Я не можу досі зрозуміти чому це запитання від маленької дівчинки
до дорослої дівчинки Олі Касьянової викликало у мене стільки приємного і теплого в правом глазу.



 Льоня Булкін... Для мене гурт Альфред Кох - відкриття музичне.
Це дуже весело і світло до непристойного. Співчуваю всім, хто не бачив цей виступ - ви "лахі".

Ну а тут... "Ефєкт мєтєліка" - єдина нині супер-зіркова група з міста Ч

Так... ну а тут от наостанок - мій автопортрет. Хай не ображається на мене пан Михайло, але
, підозрюю, він відчував приблизно те саме , доки виступав гурт Space Cakes, і скажена Ксенія.
То не моя музика і все таке. Але як люди грають, як тримається на сцені, та що там тримається - як живе на сцені фронт-мен - я реально такого давно не бачив. Зізнаюсь зовсім чесно - виступ Роба Халфорда мене вразив десь так само сильно... Я настільки вражений виступом, що був просто не в стані підспівувать і пританцьовувать - ці космічні коржики - на стільки досконалі, що їх виступ просто гіпнотизує.Раджу всім втрапити якось на концерт до цього колективу. Після виступу я спробував знову загоаорити і навіть набрався сміливості задати кілька запитань Ксені - скоро в нашій новій програмі будуть уривки з тої розмови.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Коментувати