середа, 23 травня 2012 р.

     Ніяк не можу заспокоїтися з тими вєліками. Тому нагадаю - вєліки, окрім практичної і економічної сторони - мають ще і цікаву сторону спортивну. Наприклад, для себе я зробив маршрут, на якому намагаюсь періодично покращити час. Кому цікаво перевірити свої сили у місті - ось мої найкращі результати : 10 хвилин 5 секунд із середньою швидкістю в 32 км\год.
Маршрут такий - бульвар Шевченка від світлофору на зупинці Можайського до світлофору на перехресті вул. Різдвяної. Можливо, і по-ідіотськи ставити час на вулиці з досить пожвавленим рухом і купою світлофорів, але я обрав такий тому, що якраз хотів перевірити на скільки швидший, чи не швидший велосипед відносно інших видів транспорту. Найближчими днями перевірю з якою швидкістю зможу проїхати цю відстань на машині, а потім і на маршрутці.

П.С. Нарешті купив собі нормальні шорти і футболку, але покращити час, здобутий у звичайних спортивних штанах, мені не вдалося..) Можливо, тому що я як свиня перед цим нажерся гречаної каші з м"ясом і "печінка"  моя гальмувала роботу м"язів своїм ниттям.)

І ще одне "П.С." - тепер , я наче поправив налаштування і на блозі можна залишати і анонімні коментарі - головне поставити у вікні коментування галочку "анонім". 

5 коментарів:

  1. А я і не намагався анонімні залишати. Не давало ні через LJ ні через гмейл..

    ВідповістиВидалити
  2. Я б, мабуть, не зміг одягнути на себе під-ко-спортивні шорти... хоч і розумію - спорт і все таке.... Мабуть це все комплекси.

    ВідповістиВидалити
  3. http://zyalt.livejournal.com/565995.html сьогодні мабуть день такий. Всі пишуть про лісапєти! Це круто!

    ВідповістиВидалити
  4. Сєрьог, кльовий матеріал - дорогу пєдальним і ланцюговим! Давай уже в нашу дружну сім"ю).
    Рост, я теж боявся, що не зможу себе пересилити, а потім згадав свою борцівську минульщину, коли ми носили тріко і нічого... Головне аби зручно було. Крім того від катання на спортивних сідухах без нормальних шорт - можуть з"явитись проблеми з геніталіями (чит яйцями)). То я вже якось краще потерплю і буду захищеним і досить швидким).

    ВідповістиВидалити

Коментувати