Переклад звісно не точний, але влучний більш ніж) По суті про це відео має пам'ятати кожний журналіст, що має підготуватись до розмови, але чомусь не готується. Не варто переоцінювати рівень власної загальної ерудиції.
журналіст нормально підготовлений. він свідомо ставив такі питання, щоб розізлить метра. йому питання про жорстокість задають протягом усієї його кар’єри і кожний раз задають знову, щоб побачити його реакцію. він же екцентричний.цікаво як він себе поведе. на цьому можна зробити скандал і вже цікаво людям. під час промо фільму інтервю з режисерами та акторами може зробити лише визначена кількість журналістів. я сумніваюсь, що це прийшов випадковий дядько і почав шось задавать своє. по розмові видно, що він підготовлений.
Ви знущаєтесь? Уявити собі не можете як знущаєетесь подібним... Ви хоч розумієте хто сидить перед цим недолугим жирним підаром, що вважає себе за журналіста? Перед ним сидить людина, що одноосібно кількома картинами змінювала і змінює світову історію кіно. І ви вважаєте, що спроба створити пустий скандал є проявом підготовки більшою мірою, ніж спроба зробити дійсно цікаве інтерв'ю для багатомільйонної аудиторії таланту Квентіна, як режисера, а не ексцентричного мужика зі щелепою? Піздєц, як заїбала ця жовтуха скрізь - всім би тільки на труси подивиться. По розмові видно, що він як тупиздень задав два недолугих запитання і повторював їх як папуга, бо його тупа довбешка не вигадала нічого цікавого. Тарантіно збісило не запитання про жорстокість, блядь, а той факт, що це запитання і відповідь на нього задається більше ніж десять років. І всі, поважаючі себе, фани його творчості мільйон раз читали і чули цю відповідь і їм вже заїбалося це слухати і читати. Так яукого хуя блядь не знайти нового запитання? Зрозумійте мою злість правильно - для мене кожне слово сказане Тарантіно на вагу золота, і коли я побачив ці десять хвилин нового, нечутого досі мною Тарантіно страшно зрадів, а тут отакий піздєц, створений для людішок, які вважають підготовкою журналіста - банально вивести людину з рівноваги. Ви розумієте про що я?
інтерв’ю цікаве як тим про що говорив тарантіно, так ітим як ставив журналіста на місце. мені помітно, що журналіст підготувався навіть без того питання про жорстокість. а тема жорстокості постала в цьому інтервю тому, що вона вже циркулювалася до того з виходом цього фільму. мені теж це питання не сподобалось і сподобалось як квентін відреагував. але я не вважаю, що журналіст не підготовлений. хтось запитав би про одне, хтось про інше. фільми тарантіно завжди викликатимуть таку реакцію і ці питання звучатимуть. як не прикро це звучить.
Але звучить "прикро". Я мушу визнати свою неправоту - , бо журналіст таки готувався, просто, не належним чином. Чи то не таким, чином як того вимагав гість, ситуація, і мої вимоги до людини, що говоритиме з Тарантіно)
Ні, я вчетверте подивився. Це хуйло а не журналіст. Він задавав на початку запитання-штампи, кліше стосовно конкретного фільму, які б задала семирічна дитина, а потім таке ж кліше, тільки що стосується творчості Тарантіно вцілому. Уйобок кончєний. Чого я такий злий? Не знаю, бо в менеє книга інтервушок Тарантіно, а навіть в ній мені піщинками доводиться вигризати цінну інрформацію про Тарантіно, як унікальне кіноявище.
біда в тому, що журналісти з часом починають вважати себе найрозумнішими. усі без виключення. починають вважати себе крутішими за своїх співрозмовників. це всі так. проте все одно кліше не кліше, але мені помітно, що він готувався. а книга інтерв’ю хороша
Як на мене, найстрашніший гріх журналіста- це зверхність до співрозмовника. Причому не так. яка випливає з байдужості-це спокійно можна зрозуміти, зрештою, усім на майже усіх начхати. А зверхність-вона ж переконаність -у власній "вищості"
журналіст нормально підготовлений. він свідомо ставив такі питання, щоб розізлить метра. йому питання про жорстокість задають протягом усієї його кар’єри і кожний раз задають знову, щоб побачити його реакцію. він же екцентричний.цікаво як він себе поведе. на цьому можна зробити скандал і вже цікаво людям. під час промо фільму інтервю з режисерами та акторами може зробити лише визначена кількість журналістів. я сумніваюсь, що це прийшов випадковий дядько і почав шось задавать своє. по розмові видно, що він підготовлений.
ВідповістиВидалитиВи знущаєтесь? Уявити собі не можете як знущаєетесь подібним... Ви хоч розумієте хто сидить перед цим недолугим жирним підаром, що вважає себе за журналіста? Перед ним сидить людина, що одноосібно кількома картинами змінювала і змінює світову історію кіно. І ви вважаєте, що спроба створити пустий скандал є проявом підготовки більшою мірою, ніж спроба зробити дійсно цікаве інтерв'ю для багатомільйонної аудиторії таланту Квентіна, як режисера, а не ексцентричного мужика зі щелепою? Піздєц, як заїбала ця жовтуха скрізь - всім би тільки на труси подивиться. По розмові видно, що він як тупиздень задав два недолугих запитання і повторював їх як папуга, бо його тупа довбешка не вигадала нічого цікавого. Тарантіно збісило не запитання про жорстокість, блядь, а той факт, що це запитання і відповідь на нього задається більше ніж десять років. І всі, поважаючі себе, фани його творчості мільйон раз читали і чули цю відповідь і їм вже заїбалося це слухати і читати. Так яукого хуя блядь не знайти нового запитання? Зрозумійте мою злість правильно - для мене кожне слово сказане Тарантіно на вагу золота, і коли я побачив ці десять хвилин нового, нечутого досі мною Тарантіно страшно зрадів, а тут отакий піздєц, створений для людішок, які вважають підготовкою журналіста - банально вивести людину з рівноваги. Ви розумієте про що я?
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиінтерв’ю цікаве як тим про що говорив тарантіно, так ітим як ставив журналіста на місце. мені помітно, що журналіст підготувався навіть без того питання про жорстокість. а тема жорстокості постала в цьому інтервю тому, що вона вже циркулювалася до того з виходом цього фільму.
ВідповістиВидалитимені теж це питання не сподобалось і сподобалось як квентін відреагував. але я не вважаю, що журналіст не підготовлений. хтось запитав би про одне, хтось про інше. фільми тарантіно завжди викликатимуть таку реакцію і ці питання звучатимуть. як не прикро це звучить.
Але звучить "прикро". Я мушу визнати свою неправоту - , бо журналіст таки готувався, просто, не належним чином. Чи то не таким, чином як того вимагав гість, ситуація, і мої вимоги до людини, що говоритиме з Тарантіно)
ВідповістиВидалитиНі, я вчетверте подивився. Це хуйло а не журналіст. Він задавав на початку запитання-штампи, кліше стосовно конкретного фільму, які б задала семирічна дитина, а потім таке ж кліше, тільки що стосується творчості Тарантіно вцілому. Уйобок кончєний. Чого я такий злий? Не знаю, бо в менеє книга інтервушок Тарантіно, а навіть в ній мені піщинками доводиться вигризати цінну інрформацію про Тарантіно, як унікальне кіноявище.
ВідповістиВидалитибіда в тому, що журналісти з часом починають вважати себе найрозумнішими. усі без виключення. починають вважати себе крутішими за своїх співрозмовників. це всі так.
Видалитипроте все одно кліше не кліше, але мені помітно, що він готувався.
а книга інтерв’ю хороша
Згоден повністю. Тому і злиняв з журналістики.
ВидалитиЯк на мене, найстрашніший гріх журналіста- це зверхність до співрозмовника. Причому не так. яка випливає з байдужості-це спокійно можна зрозуміти, зрештою, усім на майже усіх начхати. А зверхність-вона ж переконаність -у власній "вищості"
ВідповістиВидалити