вівторок, 9 липня 2013 р.

Надважливі запитання і надсекретні відповіді про фестиваль Sound Che

Як завжди лише "вдогоночку", але промовчати не можу. Тому "летс гоу ракнролл чілдрен":

Чи був на фестивалі Сауд Че (надалі СЧ) рок-н-рол? - Да. Оцей во чувак у блакитному і його банда, виступаючи першими (!!!) порвали на мітохондрії усіх щасливчиків, кому було не впадло в спеку явитись на відкриття. "Атвєчаю" на пацана - я слухав цих хлопаків і не вірив, що класичний ПОПулярний рок-н-рол можуть так якісно валити рєбята із
середнього, бля, Пондіпров'я...
Чи було мені шкода тих, хто мав виходити на сцену після них?

Да, я знав, що так круто в Черкасах валити можуть ще дві банди, але вони мали виступати значно пізніше.

Чи чистенько відшатав Сіті Бенд? - так відшатав чистенько, але тему Zucchero – Baila треба валити, або так, шоб дівчата одразу стягували з себе все до останнього шнурочка, або не валити взагалі ніяк...
Чи стильно Вітька Надточій виглядає поруч з Ольою Касьяновою? - да "вроді би" зашибісь "смотрятса." Я б таким дав інтерв'ю без роздумів, шкода я граю на гітарі так само добре як Тьома Мілєвский стане володарем Золотого м'яча - тому у мене не візьмуть ніякого інтерв'ю.

Чи проходив фест на парковці ТРЦ Любава? - да. Даремно там? - нє, місце дуже круте. Респект тим, хто до нього додумався! Чи бикували мешканці сього елітного будинку, на рахунок не тихої музики? - ні, чим приємно мене здивували.
Чи були на фестивалі красиві люди? - (посміхаюсь).
Чи вилазив на фестивалі джин з пляшки? - був замєчєн)

Шо це за молодиця? - уявлення не маю, але був приємно вражений; ні не розрізом сукні - вокальною подачою - молодчинка.

Русини зашибісь? - зашибісь русини.

Сайдінг уродство? сайдінг уродство нашого часу!
Друзі, якшо ви знаєте цю панянку - буду вдячний за її контакт. Зачепило обличчя.
Я ненавиджу коли хтось окрім Земфіри пробує каверити пісні гурту Кіно? - люто ненавиджу. Але гурт Фейл Сістем прям дуже сподобався. Теми звучали свіжими, збитими і прожитими. Респект мужикам!
Чим подобається мені творчість "Фо філмз"? - скористуюся конституційним правом і не буду відповідати) Фо філмз грають в тій естетиці, що є близькою моїм вухам, але незрозуміло чим фальшивлять, що зводить нанівець спроби полюбити їх творчість.
Чи похуй фофілмзам на думку тих , кому вони "фальшивлять"? - однозначно похуй, і правильно похуй. Фофілмз без "Б" подобається жінкам, неймовірно красивим:

 
                                                   
Чи схожий вокаліст "Співу братів" на молодого Тарантіно? - та жесть просто який схожий.

Чи можуть щиро любити ракєшнік такі неймовірні молоді леді? - кажись да).До речі, цю ж дівчинку я знімав минулого року і якщо вона зберігає вірність фестивалю СЧ - фестиваль багато чого вартий)
Чого натяжні сценічні ремені мали помаранчевий колір? - бо трава зелена.

Чого "все суки"? - я не в курсі, але куди панковіше було би написати "Все - ветки!"
Шкода, що серед теперішніх панків багато тих, хто впевнений, що панк - це тільки брудний одяг і волосся.)
Чи було не СЧ весело? - та афігєть чьотко було. Ті хто не пішов "лОхі"? - однозначно.

кОТ?- КОт.

Толік? - єдиний рокер Черкас, якого занєфіг впізнає кожний навіть в "силует". Толіку як нікому респектую тому, що він не гнушається ввечері взяти гітару і поспівати кльових пісень для нас простих рєбят в якій-небудь Долині Троянд. Толік - крутий!
Рок - музика від якої слід вберегти дітей? - ідіть пасіть гусей разом з Братами Борисєнко.

Чого діти люблять рок? - діти не сприймають фальш, діти нюхом чують правильну музику і морозиво.

Чого Макс з Ірою такі красиві? Відповідь: Іра брала участь в шоу ЕлДжи - Еврика і одночасно навчалася в моїй школі. Саме її виступ на тім шоу вперше наштовхнув мене на думку про те, що , можливо, наша школа не наповнена сукупно дегенератами і придурками. Іра, дякую тобі за це.
Чи шкодую я, що Макса не було на сцені? - та піздєц блядь шо за хуйня? Макс - ти одна зі справжніх рок-зірок нашого міста, залишайся нею.

Шо в роті у Сєрьоги Боброва? - "Ефект Метелика"

Чувак з тампонами у вухах прийшов на СЧ? - да, і цим цей фестиваль дуже характерний. Публіка - геть різноманітна.
Чи зі зникненням Панди в місті з'явився хтось, кого я слухаю з завмиранням подиху? - Roller Genoa. Чуваки ахуєнні? - та просто піздєц, блядь, немає слів одні матюки.
Голос за Педро? - Педро - наш пацан. Дуже мене потішила мить, коли якісь бидло-гопи, що стояли поодаль сцени пробували жартувати на рахунок напису на футболці, але вже після першої пісні поперхнулися і тільки покачувалися в такт струнам басу того, над ким пробували кепкувати.
Чи вдалась мені хоч одна хороша карточка? - да, оця нічьо.

Відефектили натовп? - традиційно, якісно!)
Кейт? - Катя.
Чи можуть паца затанцювати з панками? - легко: джайв, самба, пасадобль, румба?- обирай, пацани збабахають.

Прахладнєнько? - прохолодно.
У фестивалю є душа? - якшо я і вірю в існування душі, то це її душа.

Чого? - бо мама двох дітей не посромилась слемитись разом із пацанами під сценою і оком не ворухнула.

Пафосне красиве завершення посту про чудовий, потрібний місту фестиваль черкаської рок-музики? - Хуй там...)бо мене звати Женя Артеменко, всього доброго.























1 коментар:

Коментувати