четвер, 6 червня 2013 р.

Найкращий з черкаських фестивалів

  За останні кілька років в нашому місті відбулося чимало спроб пофестивалити. Давайте поміркуємо навіщо в теорії ці спроби потрібні? Здається мені, для того щоб влаштувати розвагу для людей, ще краще, аби ці люди була приїжджими, а зовсім добре, аби приїжджі могли би залишити тут гроші. Залишити з задоволенням. Які спроби так чи інакше, підтримані владою, запам'яталися мені, як пересічному жителю і фотографу-репортеру?! Хороше питання...

      З хорошого - "Трипільські зорі". Як стверджують постійні візитери етнофестів - це не найкращий серед них, але я не постійний і мені дуже подобається.
Тепер про все інше: Мені погано запам'яталися крижталі, каміння, дерево. Мене дико дратують фестивалі пива, бо наш народ його пити не вміє, а перетворюється на кончений скот, який треба пасти і прив'язувати на ланцюг. Увінчує всю цю феєрично-нікакую канітєль фестиваль полуниці. Саме полуничний фестиваль особливо полюбився людям, так чи інакше пов'язаним із владою, що підтверджено його недавнім повторенням на дні народження міста Черкаси.

Я дико не хочу образити причетних до цього фестивалю, але мені, як пересічному жителю, він здається пекельно-нудотним і не цікавим. В усякому разі в інше місто, заради такої нікакої фігні в житті би не поїхав. Але... поїхав би на іншу фігню.
Інша фігня відбулася в нашому місті за день до фестивалю полуниці і не є чимось дивовижно новим і свіжим. Більше того - подібні речі звісно відбуваються час від часу в усьому світі, але тому і відбуваються, що користуються попитом. Йдеться про банальні обливалки водою. Я вперше був на цьому заході цьогоріч і випав у дике захоплення від кількості людей, які там зібралися, від загальної атмосфери ейфорії і свята...

Загалом все дійство відбувалося хаотично - кілька сотень людей збирається в одному місці і обливає один одного водою всіма можливими і неможливими способами. Хто-небудь, знає більш дешевий спосіб влаштувати людям свято? Скажене свято на рівному місті без витрат?
А якщо до цього всього додати бодай крихти організаціного моменту, вигадати кілька конкурсів, фігануть певні умови проведення, додати будай музичний супровід?


Дуже тішить той факт, що є люди, які абсолютно безкоштовно займаються організацією подібної двіжухи. Щиро сподіваюся, що ніхто їхнього імені не дізнається, бо мудачій владі швидше за все подібні розваги не сподобаються. І, думаю, не подобаються(судячи з раптової появи двох двох Уокерів черкаських рейнджерів посеред веселощів, які утім пішли після кола пошани нафіг з пляжу, бо правопорушень як таких не було). Можливих причин несхвали від влади дві, а на скільки вони серйозні - вирішуйте самі. Причина один: боолото навколо фонтану
Так болото є, але, по-перше, воно висохне дуже швидко, а, по-друге, блін хіба щастя такої великої кількості людей не достойна причина, аби кілька квадратних метрів землі були залиті водою?
Причина номер два:
Серед "водоменів" завелася традиція обливати водою маршрутки, що курсують поруч. Що поганого у тому, що на одвічно брудні міські маршрутки наллють води? Інша справа, що все це має бути безпечно і виключно за погодженням сторін. Утім звісно без таких прикольних штук як обливання випадкових перехожих, чи маршруток, що зупинилися на зупинці - фестиваль шарму не матиме...
Повторюся, інша справа, що подібні забавки мають бути підготовленими і безпечними.
Ще дуже приємно від того, що серед тієї величезної кількості молодих людей не було жодного, хто би палив, чи пив "півасік". Може, бо я не бачив. Може, бо не зручно. Може, бо так збіглося. Але ж, блін, може тому, що обливати один одного водою занчно цікавіше і приємніше? І слабеньке відчуття кайфу від цигарки, чи пляхи пива значно поступається відчуттям від водяних забавок?
Ясно що для хлопців і дівчат це ще і чудовий шанс безапеляційного доторку один до одного. Але і це по-моєму чудово)
Дуже приємно тішить той факт, що народ зібрався без реклами, використання адмінресурсу і іншої приблуди, яку застосовує, наприклад, міська влада, щоб затягнуть людей на фестиваль полуничних кльоциків. І коли якажу народ зібрався, то маю на увазі, що людей було багато. До речі, фестиваль полуниці я теж відвідав(посмішка):
Нє, я в курсі, що наш народ любить пожерти на шару і попити, але повторюся, якщо говорити про щось, що змусить сюди приїхати туриста - це точно не полуничні кльоцики.
Загалом під впливом загальної атмосфери радості і щастя мав відчуття, що знаходжусь не в Черкасах... Хоча я категорично переконаний, що наше місто, якраз таки, має саме це, молоде і злегка навіжене, обличчя; і вже точно не приторно-солодке, полуничне і не цікаве. Просто, періодично, привладні "жлоби" намагаються цю симпатичну мордашку нафарбувати дешевою сучасною косметикою і одягнути загалом в таке ж дешеве, базарне шмаття. 
Якшо я десь не правий - виправте.  


5 коментарів:

  1. Ооо, крутезно там було! Не прийшла, бо підкорювала Карпати, але враження від самих фото такі дитячі!)

    Про фестивалі підтримую. Бачила вуличний фест в Польші, де люди вийшли САМІ готувати просто неба улюблені страви, дивитися фільми, слухати вірші, співати, грати з дітьми. І все, що їм надали для того - майдан на вихідні, кілька тентів і невеличку сцену. Мені звідти йти не хтілося.

    ВідповістиВидалити
  2. Я фанатію від томатного фесту. При тому, що самих помідорів не люблю "в ізбиткє") А загалом, повторюся, мене дуже радує самосвідомість - веллопарад, ця от штука - все це організовано добровільними фанатиками - і це дуже радує.

    ВідповістиВидалити
  3. я чётко засветился в зелёной футболке

    ВідповістиВидалити

Коментувати