Вкотре, роздратовано натикаюсь на неготовність нашого суспільства до складного майбутнього з його еколоічними недугами, паливною кризою і т.ін. Вкотре, розумію, що маленькі кроки до вирішення великих проблем є справді маленькими. Коротше кажучи, знов про велосипед. Передісторія:
Є держслужбовець Таня Пупко. Є заробітна плата молодої Тані Пупко щось близько тисячі гривень... Таня Пупко працює в ОДА, що знаходиться в центрі міста, а живе на вулиці Пацаєва, що цілком зрозуміло, бо на зарплатню в 1000 гривень шансів навіть знімати квартиру ближче до місця роботи зовсім не багато... Відповідно добиратись до роботи Тані доводиться маршруткою №4 за 2 грн 50 коп. На роботі Таня з"являється в середньому 20 разів на місяць, відповідно на одні лише транспортні витрати 100грн. Себто її місячний матеріальний статок скорочується до 900 грн. За комунальні послуги у своїй мікроскопічній квартирці Таня сплачує 250-300 грн.. Не хочу навіть продовжувати логічний ланцюжок, бо від таких продовжень наступає алергія і хочеться "лизать ширшавим язиком гарячі зуби" (Л. Подеревянський); і я зараз не про тотальний піздєц нашого суспільства, а про маленьку зовсім проблемку, яку можна було б вирішити при бажанні і відкритих очах управліців міста.
Таня, дівчинка спортивна і з задоволенням використовувала б замість напханої жовтої коробочки, що тхне і шумить, ВЕЛОСИПЕД... Але не може, бо в будівлю її з ним не впустять, біля будівлі велосипед лишити не можна, бо... не можна - відсутня велопарковка...
Сука блядь, як мінімум 5 місяців на рік люди можуть скорочувати витрати на транспорт, підвищуючи власні фізичні кондиції, захищаючи чистоту повітря. І для цього потрібно так не багато - велопарковки, які насправді то ніякі і не парковки, а звичайні зварені шматки труб і арматури. Це для початку. А ще для початку треба просто змусити чиновників-кабінетників користуватись тільки велосипедом. Кажу ЗМУСИТИ, а не рекомендувати. Я розумію людей, яким весь день доводиться пересуватись з одного кутка міста в інший, розумію і тих, хто фізично не здатний користуватись велосипедом, але хто сука може, але все одно їде на машині тих 8-10 кварталів - це піздєц. І ясно ж чому їде - бо "не салідна", бо "імєдж", "бо не паймут". Блядь піздєц, а може псований імідж - це пузо, яке волочиться по асфальту і обвисші жопи, які звисають зі стільців? Нє...!?
Таню Пупко, хто не розуміє - я не вигадав.. Таня Пупко - це реально існуюча дівчина, реально працююча в ОДА, за реальну 1000 грн.
Наостанок, ще пригадалась квітнева розмова з вахтершою черкаського ЦДЮТУ, яка не дозволяла лишити велосипед поруч, бо їй ДИРЕКТОР не дозволяє...
..ВСЄЛЄНСКИЙ ПІЗДЄЦ в якому ми живемо просто знищує морально.
Ну і не можна ж не пригадати відоме зображення... І якшо для Москви з її протяжностями у мера є ще хоч якесь виправдання... То рядові службовці маленьких Черкас з будь-якої, наголошу, будь-якої точки міста "в розвалочку" можуть дістатися центра максимум за 40 хвилин.
на мера нашого міста вся ця біда не поширюється, бо він завбачливо оселився поза Черкасами..)
Є держслужбовець Таня Пупко. Є заробітна плата молодої Тані Пупко щось близько тисячі гривень... Таня Пупко працює в ОДА, що знаходиться в центрі міста, а живе на вулиці Пацаєва, що цілком зрозуміло, бо на зарплатню в 1000 гривень шансів навіть знімати квартиру ближче до місця роботи зовсім не багато... Відповідно добиратись до роботи Тані доводиться маршруткою №4 за 2 грн 50 коп. На роботі Таня з"являється в середньому 20 разів на місяць, відповідно на одні лише транспортні витрати 100грн. Себто її місячний матеріальний статок скорочується до 900 грн. За комунальні послуги у своїй мікроскопічній квартирці Таня сплачує 250-300 грн.. Не хочу навіть продовжувати логічний ланцюжок, бо від таких продовжень наступає алергія і хочеться "лизать ширшавим язиком гарячі зуби" (Л. Подеревянський); і я зараз не про тотальний піздєц нашого суспільства, а про маленьку зовсім проблемку, яку можна було б вирішити при бажанні і відкритих очах управліців міста.
Таня, дівчинка спортивна і з задоволенням використовувала б замість напханої жовтої коробочки, що тхне і шумить, ВЕЛОСИПЕД... Але не може, бо в будівлю її з ним не впустять, біля будівлі велосипед лишити не можна, бо... не можна - відсутня велопарковка...
Сука блядь, як мінімум 5 місяців на рік люди можуть скорочувати витрати на транспорт, підвищуючи власні фізичні кондиції, захищаючи чистоту повітря. І для цього потрібно так не багато - велопарковки, які насправді то ніякі і не парковки, а звичайні зварені шматки труб і арматури. Це для початку. А ще для початку треба просто змусити чиновників-кабінетників користуватись тільки велосипедом. Кажу ЗМУСИТИ, а не рекомендувати. Я розумію людей, яким весь день доводиться пересуватись з одного кутка міста в інший, розумію і тих, хто фізично не здатний користуватись велосипедом, але хто сука може, але все одно їде на машині тих 8-10 кварталів - це піздєц. І ясно ж чому їде - бо "не салідна", бо "імєдж", "бо не паймут". Блядь піздєц, а може псований імідж - це пузо, яке волочиться по асфальту і обвисші жопи, які звисають зі стільців? Нє...!?
Таню Пупко, хто не розуміє - я не вигадав.. Таня Пупко - це реально існуюча дівчина, реально працююча в ОДА, за реальну 1000 грн.
Наостанок, ще пригадалась квітнева розмова з вахтершою черкаського ЦДЮТУ, яка не дозволяла лишити велосипед поруч, бо їй ДИРЕКТОР не дозволяє...
..ВСЄЛЄНСКИЙ ПІЗДЄЦ в якому ми живемо просто знищує морально.
Ну і не можна ж не пригадати відоме зображення... І якшо для Москви з її протяжностями у мера є ще хоч якесь виправдання... То рядові службовці маленьких Черкас з будь-якої, наголошу, будь-якої точки міста "в розвалочку" можуть дістатися центра максимум за 40 хвилин.
на мера нашого міста вся ця біда не поширюється, бо він завбачливо оселився поза Черкасами..)
собака-барабака
ВідповістиВидалитидуже сильно собака - барабака
ВідповістиВидалитисобачка-барабачка
ВідповістиВидалити